4 Nisan 2016 Pazartesi

YILLANANLAR


Kırmızı şarabın sahibi sensin.
Yıllandıran sen.
Seni beklerken eskittim,güzelleşti.
Yılların seni güzelleştirdiği gibi...
Sahi nasılsın şimdi?
Mimiklerin değişti mi?
Aklıma gelince titretiyorsun beni.
Boş şişeye vuruyorum kadehimi.
Kalkıp kendi kendime dans ediyorum.
Hayaline kahkaha atıp,öpüyorum.
Olmayan birini var olarak görmek,
Delirdiğini kabullenmemekle aynı.
Bozuk plak gibi tekrarlıyorum seni.
Bilirim aşk geçirmez kalbin.
Sevmek nedir bilmez.
Sana aşkım cürretkar.
Söylediklerim kulağına yabancı bir şarkı.
Bana kör,bana sağırsın.
Duyuramadım sesimi,karanlığın rüzgarında savruldum.
Şarabım döküldü sonuna geldim farkındayım.
İçtikçe yılları azalttım,
Sende yoksun artık,son cümlemi yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tepedeki Kuş

Çatıda bir kuş bekliyor Kanatlarını gizlemiş,  İntihara meyilli Gözünde bir damla kalmış akmayı beklerken Esintide donup kalmış,  Bırakır mı...