4 Nisan 2016 Pazartesi

SOL'YANIM

Deniz kıyısında, dalgaları sayıyorum...
Aralarına karışmış saç telini arayarak..
Belki sesin karışmıştır diye dinliyorum denizin sesini.
Sonra belki kokun karışmıştır diye gözlerimi kapatıp kokunu almaya çalışıyorum.
Var oluşunu düşünüp , içimdeki yok oluşunu engellemek için elimden geleni yapıyorum.
Sen olmasan da , var olduğunu bildiğim bir gerçek var.
Sen her deniz dalgalanışında içimde ki bir ses ,
Burnumda kalan bir koku olacaksın..
Her içimden gidişinde bir deniz kıyısına gelip seni tekrar yaşayıp,
Tekrar yaşatacağım.
Bıkmadan , usanmadan dileyeceğim seni yıllarca.
Sonra bir gün , hiç ummadığım anda o deniz kıyısında kavuşacağım sana.
Derinden hissedeceğim bedenini , bedenimde.
Kokunu iliklerime kadar hapsedeceğim ...
Yorulmadan , yokluğunda neler yaptığımı anlatacağım sana.
Sana kavuşmak için nelere katlandığımı,
Hangi hayallerle yolunu bulmaya çalıştığımı anlatacağım tek tek.
Sonra o denizin dalgalarında aradığım saçlarını okşayacağım.
Öpüp koklayacağım.
Ne yaparsam yapayım , doyamayacağım ki sana?
Kimseyi de sevmeyeceğim , beklemeyeceğim ki böyle?
Sol yanımın , en ortasına koydum seni ben.
Bir gün çekip gidersen eğer,
Sol yanımda gider seninle birlikte.
Yaşayamam ki o zaman?
Bu sefer hayallerle yaşayamam, avutamam kendimi.
Kaldıramam daha ağırını.
Ölürüm.
Ama biliyorum kıyamazsın ki sen bana.
Hiçbir şey olmamış , yaşanmamış gibi gidemezsin.
Gitmezsin değil mi sol yanım?
Gidipte beni karanlığa hapsetmezsin değil mi?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tepedeki Kuş

Çatıda bir kuş bekliyor Kanatlarını gizlemiş,  İntihara meyilli Gözünde bir damla kalmış akmayı beklerken Esintide donup kalmış,  Bırakır mı...