5 Ağustos 2016 Cuma

Papatyalar Ser Yoluma


Güller bahane be adam! Papatyalar ser yoluma.
Koparılmamış, öldürülmemiş papatyalar. 
Bilirsin , solmaz papatyalar. 
Kopardıklarında ağlayamaz.. 
Ağladıklarını, çırılçıplak kaldıklarında gösterirler.. 
Ağlamasınlar.. 
Ölmesinler..
Papatyalar koy her bir vazoya adam! 
Sabahları günaydınlarımız olsunlar. 
Geceleri, iyi geceler'imiz. 
Gülümsemeyle can bulsunlar, bir damla suyla mutluluk..
Mezarıma papatyalar koy adam! 
Beni sevdiğini papatyalar söylesin, yağmurun damlaları benim mezarımdan papatyalara gecsin…Ve,,papatyaları sev adam! 
Onlar masumiyetin temsili. 
Ben yokken sana gülücükler saçan bunlar olsun, günaydınlarını, iyi gecelerini sana papatyalar söylesin.
Adımı koy her birine.
Ömür boyu beni sana anlatsınlar..
Beni,sana hatırlatsınlar.

2 yorum:

Tepedeki Kuş

Çatıda bir kuş bekliyor Kanatlarını gizlemiş,  İntihara meyilli Gözünde bir damla kalmış akmayı beklerken Esintide donup kalmış,  Bırakır mı...